A tavasz végével, ami nagy ajándékozói kedvet gerjeszt az a ballagás.

Nagyon sok olyan vállalat és intézmény van ma az országban, akik a brand-építésre helyeznek hangsúlyt. Ez a brand-építés tudatos és tervezett logó és színvilág választásával kezdődik és a sok-sok ajándéktárgy osztogatásával folyik tovább. A mai cégek is kezdik átvenni a nagyobbak trendjét, ehhez hozzátartozik az is, hogy a Nemzetközi nőnap sokkal kevesebb prioritást kap. A jutalmak a nagyobb cégeknél, inkább a cég évfordulójára összpontosulnak. Nagyon sok vállalat van, aki használja a jutalmazás eszközét, de sok esetben nincs szándék kihasználni azt a lehetőséget, hogy a céget népszerűsítse azzal és saját céges logóval ellátott ajándékokat készíttessen.
A tavasz végével, ami nagy ajándékozói kedvet gerjeszt az a ballagás. Ez egy olyan alkalom, amikor nemcsak az egyedi kis számú ajándékra van kereslet, hanem az iskolák és oktatási intézmények is nagyobb számban kérnek okleveleket, plaketteket a tanév végi jutalmazáshoz.
A névre szóló tárgyakat csak akkor rendelnek az intézmények, vállalatok, amikor valamilyen ösztönzést szeretnének elérni ezzel. Erre is sokféle mód van a különböző plakettet és oklevelek formájában. Ezek az ösztönző ajándékok nem annyira építik a márkát, mint amennyire a helyi közösséget a dolgozók körében. Minden ilyen kiválóságot, ötletet meg lehet találni az Alanex Kft. ajándékportál weboldalán.
Az ajándékozás csúcsa mindenképpen a karácsony. Igaz alapjában ez egy családi ünnep, de szívesen használják a cégek is a dolgozók ösztönzésére, persze nem kisebb okból, hogy az év lezárása után lazítsanak a tempón, legalább a két ünnep között.
Összefoglalva névre szóló ajándékozásban az ajándékozás és az ajándékok is inkább a nagy márkák asztala, mégis nagyon sokszor az egyedi születésnapra készülő gravírozott fa, -üveg, -fém iránt is egyre nagyobb az igény.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Captcha Captcha Reload